Navigácia

• Poďakovanie

• Rozlúčkový volejbalový turnaj

V stredu sa v našej škole konal už tradičný rozlúčkový turnaj deviatych ročníkov s učiteľmi. Tento rok sa niesol v duchu skvelej zábavy, športového ducha a krásnych spomienok. Žiaci deviatych ročníkov si užili posledné chvíle so svojimi učiteľmi, ktorí ich sprevádzali počas celého ich štúdia. Ďakujeme za všetky spoločné spomienky.

• Oceňovanie žiakov

Na konci školského roka vedenie školy a Rada rodičov ocenili viacerých žiakov. Napríklad za úspešnú reprezentáciu na súťažiach, vynikajúci prospech, vzorné správanie, prácu v triednom kolektíve a podobne. Ocenení boli aj naši šikovní futbalisti (a jedna futbalistka), ktorí boli úspešní na majstrovstvách Slovenska (striebro, bronz).

• Štvrtáci v Hide parku

Žiaci 4.B spolu s p. triednou učiteľkou, p. vychovávateľkou a rodičmi si v pondelok večer užili opekačku v Hide parku.

• V zákulisí televízie 📺🎬

Uplynulý týždeň deti z 3.A navštívili TV Nitrička. Videli, ako to vyzerá v zákulisí TV, ako sa robia správy a vyskúšali si aj moderovanie.

• Mission complete 🚀 "9.A"

Deviata "á" už má za sebou oficiálnu rozlúčku s našou školou. V piatok sa najskôr zabavili v Laser aréne potom si užili piknik v areáli školy spolu s rodičmi a napokon nasledovala NOC V ŠKOLE.

• MAJSTRI RUBIKOVEJ KOCKY 🏆🥇

Uplynulý týždeň sme zorganizovali tretí ročník majstrovstiev ZŠ Tulipánová v skladaní Rubikovej kocky. Svoje kvality ukázali siedmi naši žiaci a jeden hosť. Predviedli parádne výkony, je obdivuhodné, ako rýchlo vedia tento slávny hlavolam zložiť. Rešpekt patrí všetkým účastníkom!

Víťazom atraktívnej súťaže sa stal Matej Laštic z 8.C, ktorý fantastickým časom 22,2 sekundy aj výrazne zlepšil školský rekord (držal ho Ivan Byčkov z vlaňajška). Druhý skončil Artem Savryha (8.A) a tretia Viktória Hečková (7.C). Najlepším blahoželáme!

• Viki a Žeňa sú šampiónmi v SUDOKU🏆

Kto rieši sudoku, rozvíja si logické myslenie, pozornosť a pamäť. Veľmi dobre to ide aj našim žiakom!
    Dnes sme zorganizovali prvý ročník majstrovstiev ZŠ Tulipánová v sudoku. Zúčastnilo sa 51 detí, rozdelené boli do dvoch kategórií. Veľkú snahu a sústredenie predviedli všetci, tým najlepším blahoželáme! Ocenili sme šesť a šesť najlepších.

KATEGÓRIA 2. - 4. ROČNÍK (34 zúčastnených)
    1. Jevgen Čechovskyj (3.C), 2. Karim Kalaba (3.A), 3. Oliver Forró (4.B), 4. Jakub Gajdoš (3.C), 5. Olívia Kolláriková (4.B), 6. Lucas Blažko (3.C), atď.

KATEGÓRIA 5. - 9. ROČNÍK (17 zúčastnených)
    1. Viktória Hečková (7.C), 2. Sophia Seifertová (8.A), 3. Martin Ďuriš (7.A), 4. Ellie Bojnanská (5.C), 5. Šimon Dobiaš (7.C), 6. Samuel Rumanovský (8.B), atď.

• Piknik pri kostolíku ⛪🍎🦗

Žiaci 3.B a 4.B sa zúčastnili nádhernej prírodovedno-vlastivednej vychádzky na Dražovský kostolík. Počas tejto akcie mali možnosť spoznať históriu a okolitú prírodu tejto historickej pamiatky, čo bolo pre všetkých veľmi poučné a zaujímavé. V rámci vychádzky si deti užili aj piknik na čerstvom vzduchu, kde si pochutili na vlastných dobrotách. Cestou pozorovali faunu a flóru našej krásnej prírody.

• Výtvarná súťaž "Nitra, moje mesto" 🖼️🎨🖌️

Žiaci z našej školy si prebrali ocenenia za výtvarné práce v súťaži Nitra, moje mesto, ktorú každoročne organizuje CVČ Domino. Porota ocenila tie najkreatívnejšie výtvarné práce, ktoré sú vystavené v priestoroch Synagógy.

Ocenenie získali: Janko Baran, Max Kysler, Dominik Šuňal (4.A), Pavol Ďuriš (8.A) a Vanessa Fusková (8.C).

Blahoželáme!

• Máme BRONZ z majstrovstiev Slovenska

V piatok 21. júna sa predstavili tri naše tímy v Banskej Bystrici na finálovom turnaji detskej ligy - školských majstrovstvách Slovenska v malom futbale. Ďakujeme im za výkony a blahoželáme k peknému umiestneniu! Náš najmladší tím sa tešil z bronzových medailí.

Prehľad účinkovania našich tímov

U16: 4. miesto zo 16 tímov

(Naši chalani v semifinále aj v zápase o 3. miesto prehrali až po penaltovom rozstrele.)

U14: 5.-8. miesto zo 16 tímov

(Náš tím vyhral základnú skupinu, ale vo štvrťfinále podľahol súperom z Komárna)

U11: 3. miesto zo 16 tímov

(Náš tím vyhral základnú skupinu, uspel vo štvrťfinále 1:0 p, v semifinále prehral 0:1 p, o 3. miesto porazil súperov z Komárna 4:0.)

TÍM U11: A. Benediková, E. Enderle, S. Ešše, R. Sloboda, T. Novotný, M. Slanina, S. Olejka, L. Kakaščík, P. Vaňo, T. Buch, Š. Drančák, M. Pagačovič, P. Ribarič.

• Poďakovanie za spoluprácu s OZ Aj Ty v IT

Naša škola dnes obdržala poďakovanie za dlhodobú spoluprácu s OZ Aj Ty v IT. Toto združenie, ktoré vzniklo v roku 2012, má za cieľ motivovať a podporovať dievčatá a ženy v oblasti informačných technológií. Spolupráca s OZ Aj Ty v IT je pre nás veľmi dôležitá, pretože zdieľame spoločnú víziu podpory diverzity a rovnosti príležitostí v IT sektore. Veríme, že naše spoločné aktivity pomáhajú rozvíjať záujem a zručnosti dievčat v tejto dynamicky sa rozvíjajúcej oblasti. Ďakujeme OZ Aj Ty v IT za toto uznanie a tešíme sa na ďalšie úspešné projekty a aktivity, ktoré budú prínosom pre našich žiakov. Spoločne môžeme meniť svet IT k lepšiemu!

• Na potulkách po Orave

Športové triedy zamierili na koncoročný výlet na Oravu. Užili si nielen športoviská, ale i okolitú prírodu a miestne lákadlá. Program bol skutočne pestrý. Začali sme hokejom na ľade, čo bola pre všetkých úžasná zmena a veľká zábava. Letné korčuľovanie prinieslo mnoho smiechu a športového ducha. Okrem toho sme si užili kúpanie v bazénoch, ktoré poskytli príjemné osvieženie a priestor na relaxáciu. Chlapci využili i telocvičňu a okrem loptových hier si zahrali aj stolný tenis. Ihneď ako sa na nás usmialo oravské slnko, išli sme na potúlky krásami Oravy. Vyrazili sme na pltiach na rieku Orava a po úspešnom splave sme navštívili hrad. Počasie nám prialo aj naďalej, preto sme využili i vonkajšie športoviská. Plní zážitkov a spoločných spomienok sme sa vrátili domov.

PS: Dá sa výlet stráviť aj so zabudnutým kufrom? Áno dá 🙂, keď máš okolo seba obetavých spolužiakov.

😉

• Prváci v Magic Lande

Žiaci 1.A a 1.B sa v piatok zúčastnili koncoročného výletu v Magic Lande v Nitre, kde sa do sýtosti vyjašili, oddýchli si a zažili kopec zábavy.

• Vychádzka na hrad 🏰

Detičky z III. a VI. oddelenia ŠKD sa dnes vybrali s pani vychovávateľkami na vychádzku na hrad a aj takýmto spôsobom spoznávali históriu nášho krásneho mesta. Samozrejme sme sa zastavili pri Corgoňovi, Mariánskom morovom stĺpe a urobili sme si vyhliadku z hradu. Z hradu sme sa vrátili po vynovenom chodníku.

• Výlet na Liptov 🏕️🐴⚽👙

Žiaci 6.C, 5.C a časť žiakov 5.B sa zúčastnili koncoročného výletu na Liptove, kde zažili veľa pekných chvíľ.

• Školský výlet Duchonka 6.A, 7.A, 7.C a 8.A

Tento víkend sme sa so šiestakmi, siedmakmi a ôsmakmi vybrali na školský výlet do rekreačného strediska na Duchonke

Hneď prvý deň sme sa príjemnou prechádzkou zoznámili s blízkym okolím strediska.

Na druhý deň sme absolvovali jazdu vláčikom , ktorý nás priviezol k úžasnému výstupu na Topoľčiansky hrad Popoludní sme si v areáli užili kúpanie v bazéne , iní sa venovali rôznym športovým aktivitám - volejbalu, futbalu a basketbalu . Zahrali sme si aj biliard, stolný futbal, stolný tenis a rôzne spoločenské hry. Večery boli takisto plné zábavy. Šiestaci pre nás pripravili tanečný večer , zatiaľ čo siedmaci predviedli svoje divadelné scénky. Nechýbal ani „babský večer“, kde sme si dávali masky na tvár a upravovali nechty

Naša výprava by nebola úplná bez spoločnej opekačky. Sobotný večer sa niesol v znamení napätia a dobrodružstva, keď pre nás ôsmaci pripravili cestu strašidelným nočným lesom .

Nedeľné ráno sme začínali s hudobným budíčkom špeciálne pre každú izbu, aby sme mali istotu, že sa všetci zobudili a nezmeškali raňajky.

Počas výletu sme zažili množstvo zábavy a nezabudnuteľných momentov, odniesli sme si úžasné zážitky a spoločne strávené chvíle, na ktoré budeme dlho spomínať . Tento výlet na Duchonku bol skutočne jedinečný a posilnil naše priateľstvá.

• ⚽️🏆 SME DRUHÍ NA SLOVENSKU 🥈💪

V Šamoríne vyvrcholil Školský pohár SFZ chlapcov vo futbale. Po triumfe v krajskom kole sa na majstrovstvá Slovenska prebojovalo družstvo ZŠ Tulipánová.

Naši chalani predviedli výborné výkony a vybojovali nádherné druhé miesto, keď nestačili iba na víťazov z Trenčína.

Súťaž je určená pre 5.-6. ročníka ZŠ. Zapojilo sa 1082 zúčastnených škôl a spolu 8407 žiakov z celého Slovenska. Tulipánka je teda strieborná z viac ako tisícky škôl!

Chlapcom ďakujeme za výkony a blahoželáme!

Výsledky ZŠ Tulipánová: v skupine ZŠ Užhorodská Košice 4:3, ZŠ Ul. Novomeského Trenčín 1:5, ZŠ Hrnčiarska Humenné 9:2, semifinále: ZŠ Trieda SNP B. Bystrica 4:3, finále: ZŠ Ul. Novomeského Trenčín 4:10.

Konečné poradie: 1. ZŠ Ul. Novomeského Trenčín, 2. ZŠ Tulipánová Nitra, 3. ZŠ Hurbanova Martin, 4. ZŠ Trieda SNP B. Bystrica, atď.

KTO HRAL: Jakub Kuna - Oliver Filo, Tobias Kostoláni, Matej Kúsek, Juraj Mego, Ivan Mesároš, Timotej Novotný, Sebastian Obložinský, Matúš Poláček, Roman Sloboda. Tréner-pedagóg Igor Mesároš.

• Cesta do Ázie

Uplynulý mesiac sme na hodinách geografie zažili nezabudnuteľné dobrodružstvo! Naši šiestaci vytvorili vlastné cestovné kancelárie a pripravili pre nás fascinujúce zájazdy po rôznych krajinách Ázie. S originálnymi programami, prehliadkami a exkurziami sme mali možnosť navštíviť exotické destinácie a dozvedieť sa množstvo zaujímavostí o ich kultúre, gastronómii, prírode a histórii. Vďaka tejto aktivite sa žiaci nielen zabavili, ale aj obohatili svoje vedomosti a rozvíjali svoje prezentačné schopnosti. Tešíme sa na ďalšie podobné projekty!

• Záchrana života🦅

Dnes sa nám podarilo zachrániť v areáli školy sokola myšiara zachyteného o konár vysokého stromu. Pani učiteľka, ktorá si ho všimla, privolala príslušníka pohotovosti Štátnej ochrany prírody. Ten v spolupráci s hasičmi na plošine sokola vyslobodil. Sokol mal na nohe zamotaný špagát, ktorý sa pravdepodobne pri snahe vyslobodiť viac zamotal a tak sa zachytil. Ďakujeme za záchranu tohto krásneho dravca ŠOPR SR a hasičskému zboru. Buďme, prosím, pozorní, môžeme tak zachrániť život.